Często zadawane pytania


Czy prowadzicie Państwo sprzedaż tylko wysyłkową, czy posiadacie również sklep stacjonarny?

Sprzedaż prowadzimy głównie za pośrednictwem sklepu internetowego www.nomos.pl, jednak jest możliwość zakupienia książek także w naszym biurze przy ul. Kluczborskiej 25/3u w Krakowie w dni robocze w godzinach od 8:30 do 16. Przed wizytą prosimy o telefon w celu sprawdzenia dostępności danego tytułu.

Ile wynosi czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania przesyłki w wydawnictwie + czas dostawy przez Pocztę Polską lub kuriera.


Przesyłka przygotowywana jest w czasie maksymalnie 3 dni roboczych od momentu dotarcia zamówienia do wydawnictwa. Gdy płatność realizowana jest przelewem czas ten liczony jest od momentu odnotowania wpływu środków na konto.


Poczta Polska dostarcza przesyłkę ekonomiczną zazwyczaj w ciągu trzech dni roboczych, priorytetową w ciągu jedenego. Kurier dostarcza przesyłkę najcześciej w ciugu jednego dnia roboczego.


Czas realizacji zamówienia nie powinien więc przekroczyć 4 dni roboczych (paczka priorytetowa, kurier) i 6 dni roboczych (paczka ekonomiczna). W szczególnych wypadkach i z przyczyn niezależnych od wydawnictwa czas ten może się nieznacznie wydłużyć. W razie opóźnień z winy Poczty Polskiej lub kuriera będziemy składać reklamacje.

Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionych książek?

Tak, zamówione książki można odebrać w naszym biurze przy ulicy Kluczborskiej 25/3u w Krakowie w dni robocze od 8:30 do 16:00.

Jakie są dostępne formy dostawy?

Dostępne formy dostawy to paczka pocztowa ekonomiczna lub priorytetowa i przesyłka kurierska. Jest też możliwość odbioru osobistego zamówionych książek w naszym biurze przy ul. Kluczborskiej 25/3u w Krakowie w dni robocze od godziny 8:30 do 16:00.

Ile zapłacę za dostawę?

Koszty dostawy zależne są ilości zakupionych tytułów, wartości zamówienia, wybranej formy dostawy oraz metody płatności. Całkowity koszt dostawy zostanie podliczony po dodaniu książek do koszyka i wybraniu formy dostawy oraz metody płatności.

Szczegółowe koszty dostawy.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście na zakupione w naszym sklepie książki wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymac fakturę należy podać dane do jej wystawienia i inne ewentualne szczegóły w polu "Uwagi" podczas składania zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Klient może modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 12 626 19 21.

Jakie są dostępne formy płatności?

W naszym sklepie internetowym mozna płacić przelewem tradycyjnym, e-przelewem oraz kartą kredytową. Wszystkie te metody płatności obsługuje u nas "PayU". Dostępna jest także płatność za pobraniem (przy odbiorze przesyłki). W przypadku osobistego odbioru książek w siedzibie wydawnictwa można płacić gotówką.

W szczególnych przypadkach, gdyby płatność przelewem tradycyjnym, e-przelewem lub kartą za pośrednictwem "PayU" z jakichś przyczyn się nie udała, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Podamy numer numer konta, na które należy wpłacić pieniadze za zamówienie.

Dostępne formy płatności

Gdzie mogę znaleźć numer waszego konta bankowego?

Nie podajemy numeru naszego konta bankowego bezpośrednio na stronie internetowej.

W przypadku gdy będzisz chciał zapłacić za zamówienie przlewem tradycyjnym, system PayU wygeneruje dla Ciebie indywidaualny numer konta bankowego.

Po podaniu przez Ciebie niezbędnych danych, wyborze odpowiednich opcji oraz potwierdzeniu złożenia zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę z listą dostępnych metod płatności. Na liście tej odnajdziesz opcję "Płacę przelewem tradycyjnym". Po jej wybraniu system wygeneruje dla Ciebie wszystkie niezbędne dane do przelwu.

Czy mogę zwrócić zakupione książki?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 

Jak sprawdzić dostępność danego tytułu?

Aby sprawdzić dostępność danego tytułu należy odnaleźć go za pomocą wyszukiwarki lub katalogu, znajdująych się w lewej kolumnie strony. Nastepnie należy przejsć na jego podstronę - tam będzie znajdowała się informacja o dostepności.

Nie mogę odnaleźć interesującego mnie tytułu. Jak szukać?

Aby efektywnie korzystać z naszej wyszukiwarki należy wpisać jedynie 2-3 pierwsze słowa szukanego tytułu lub samo nazwisko autora lub redaktora książki. W przypadku wpisania nazwiska autora i tytułu książki np. "Goffman Analiza ramowa", lub imienia i nazwiska np. "Erwing Goffman" wyszukiwarka nie będzie działała poprawinie i prawdopodobnie nic nie znajdzie.

Co to jest schowek?

Schowek to miejsce, do którego klient może dodawać tytuły, nad którymi się zastanawia. Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.


Jeżeli klient waha się, czy kupić dany produkt, a posiada konto w naszym sklepie, może zalogować się i dodać produkt do schowka. Produkty w schowku są zapamiętywane i można przeglądać ich listę przy każdym kolejnym zalogowaniu. W każdej chwili można do nich powrócić, przerzucić je do koszyka lub usunąć ze schowka.


Newsletter

Polecamy

Recenzje

Panika moralna

2016-06-01

W 57 numerze "Forum Akademickiego" ukazała się recenzja książki Panika moralna. Można ją również przeczytać na portalu czasopisma.  

Prawa zwierząt

2016-02-19

Zachęcamy do zapoznania się z recenzją książki Prawa zwierząt. Bardzo krótkie wprowadzenie, która ukazała się w czasopiśmie  

Mitologia australijska

2015-09-24

Recenzja książki Andrzeja Szyjewskiego "Mitologia australijska jako nośnik tożsamości" ukazała się na portalu histmag.org  

zobacz wszystkie
Copyright © 2010-2017 Zakład Wydawniczy NOMOS Sp. z o.o. ul. Kluczborska 25/3u, 31-208 Kraków   |   Created by WebProjekt