• Obniżka

Współczesna polska reklama prasowa. Co mówią reklamy, ich twórcy i odbiorcy?

45,00 zł
31,50 zł Zniżka 30%

Kamil Łuczaj

Ilość
Nakład wyczerpany

  • Jeśli książka jest niedostępna lub brakuje jej w naszej ofercie Jeśli książka jest niedostępna lub brakuje jej w naszej ofercie
  •  — napisz: biuro@nomos.pl Postaramy się pomóc! — napisz: biuro@nomos.pl Postaramy się pomóc!

Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (...). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (...) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć!

Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej

Opis

Oprawa
Miękka
Format
A5
Liczba stron
370
Data i miejsce wydania
Kraków 2016
ISBN
978-83-7688-408-0

Related items

16 innych produktów w tej samej kategorii

Antysemityzm

29,00 zł -30% 20,30 zł

Steven Beller

Katolicy II...

37,80 zł -30% 26,46 zł

Adam Gruszecki

Nadprzyrodzone

37,80 zł -30% 26,46 zł

Elżbieta Przybył (red.)