• Obniżka

Konstruowanie znaczeń religii w szkole

49,00 zł
34,30 zł Zniżka 30%

Marcin K. Zwierżdżyński

Ilość

  • Jeśli książka jest niedostępna lub brakuje jej w naszej ofercie Jeśli książka jest niedostępna lub brakuje jej w naszej ofercie
  •  — napisz: biuro@nomos.pl Postaramy się pomóc! — napisz: biuro@nomos.pl Postaramy się pomóc!

Praca dotyczy bardzo ważnej problematyki, analizowanej w sposób innowacyjny, niebanalny i bardzo rzetelny. Innowacyjnością i rzetelnością charakteryzuje się zarówno jej część teoretyczna, jak i empiryczna.

Do wysokiej oceny studium przyczynia się w szczególności ostatni rozdział książki. Zawarte są w nim niezwykle ciekawe wnioski z badań empirycznych odniesione do tez teoretycznych pracy, omówione kluczowe strategie konstrukcjonistyczne oraz przeanalizowane najważniejsze różnice między znaczeniami religii w kontekście trzech głównych elementów procesu konstruowania: języka, władzy i wiedzy.

Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Skąpskiej

To książka z pogranicza socjologii religii, socjologii wiedzy i ogólnych zagadnień teorii socjologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem teorii konstrukcjonizmu, problemów poznania i komunikowania.

Autor wykazał się dużą kulturą teoretyczną, erudycją i należytą skrupulatnością w analizie materiału empirycznego. Na uznanie zasługuje też zachowanie przez niego koniecznej dyscypliny językowej i neutralności aksjologicznej, o co wcale niełatwo, gdy w Polsce bada się tak drażliwy społecznie i politycznie temat, jak nauczanie religii w szkole.

Z recenzji dra hab. Wojciecha Pawlika, prof. UW

Opis

Oprawa
Miękka
Format
B5
Liczba stron
427
Data i miejsce wydania
Kraków 2014
ISBN
978-83-7688-175-1

Related items

16 innych produktów w tej samej kategorii

Nowa duchowość w...

33,60 zł -30% 23,52 zł

Katarzyna Leszczyńska, Zbigniew Pasek (red.)

Odkrywanie teorii...

56,70 zł -30% 39,69 zł

Barney G. Glaser, Anselm L. Strauss